Еңбек қызметінің конспектісі
Тақырыбы:"кітаптарды жөндеу"
Жас тобы: аға (мектепалды) топ
Басқа қызмет түрлерімен Интеграция: ойын, қозғалыс, танымдық, көркем және әдеби қызмет
Тапсырмалар:
Білім беру:
- балаларға"кітап жөндеу" практикалық дағдыларын үйретуді жалғастыру
- дұрыс оқытуды жалғастыру, жабдықты таңдау және кітаптарды желімдеу
Дамыту:
- ұсақ моториканы дамытуды жалғастыру
тәрбиелік:
- тілек тәрбиелеу құрдастарымен бірлесіп жұмыс істейді
- кітапқа ұқыпты қарауға тәрбиелеу
Еңбек түрі: қол еңбегі
Еңбек қызметін ұйымдастыру нысаны: ұжымдық
Әдістер мен әдістер: көрсету, түсіндіру, ойын әдістері, практикалық әрекеттер
Жабдық: (демонстрациялық және үлестірмелі материалдар): кітаптар, желім, щеткалар, қайшылар, қағаз, майлықтар, майлықтар.
Сөздік жұмыс: мұқаба, беттер, иллюстрациялар, омыртқа, кітап
Жеке жұмыс:
Алдын ала жұмыс: өлең жаттау, өлең ойнау
Еңбек қызметінің барысы:
Тәрбиешінің қызметі балалардың қызметі тәрбиешіні басқару әдістері
I кезең-кіріспе:
- Менің үйімде қандай жақсы достар тұрады?
Олар сөрелердегі шкафта тұр
Қалың, жұқа байланыстырғыштарда,
Достар маған айтады
Жерде не болып жатыр.
- Бұл жұмбақ не туралы?
- Ал сіздің үйіңізде кітаптар бар ма?
- Балалар, біздің топта кітаптар қайда тұрады? Дұрыс, кітап бұрышында.
-Біздің кітап бұрышында көптеген түрлі кітаптар бар. Балалар, бізге кітаптар не үшін керек деп ойлайсыңдар? Балалардың жауаптары
- Кітап сөресінде
Балалардың жауаптары әңгіме, сұрақтар
II кезең – негізгі: қойылған мақсаттарды іске асыру.
- Дұрыс балалар кітап бізге көп нәрсені білуге, саяхаттауға және т. б. көмектеседі.
- Балалар, сіздер кітаптарды қалай өңдеу керектігін білесіздер ме?
- Балалар, мен сені екі қыздың кітаптарымен таныстырғым келеді.
Екі кітап.
Бірде екі кітап кездесті.
Біз бір-бірімізбен сөйлестік.
"Ал, Сенің істерің қалай?"- біреуі екіншісінен сұрады.
"О, жаным, мен сынып алдында ұяламын:
Менің мұқабамның иесі етпен жұлып алды,
Иә, бұл мұқабалар... парақтарды кесіп тастады.
Олардан ол қайықтар, салдар мен көгершіндер жасайды.
Мен парақтар жыландарға барады деп қорқамын, содан кейін бұлтқа ұшамын.
Сізде бүйірлері бар ма?»
"Сенікі маған ұнмен таныс емес. Мұндай күн есімде жоқ,
Таза қолын жуып алмай, оқушы мені оқуға отырды.
Ал менің жапырақтарыма қараңыз: оларда
Сия нүктені көрмейді.
Мен дақтар туралы үндемеймін - олар туралы айту әдепсіз.
Бірақ мен оны қандай да бір жолмен емес, керемет түрде үйретемін".
Бұл ертегіде жұмбақ жоқ, олар сізге тікелей айтады,
Ал кітаптар мен дәптерлер, сен қандай студентсің. (Ильин Ауылы)
Кіші тәрбиеші кіріп, пакет әкеледі. Пошташы пакетті балаларға топқа беруді сұрағанын айтады.
Олар хатты және жөндеуді қажет ететін әртүрлі кітаптарды ашып, көреді.
Мұғалім хатты оқиды: "балалар, менің кітаптарым әдемі болмады. Беттер жыртылған, мұқабалары құлап кетеді. Мен олардың неге осылай болғанын білмеймін. Мен сіздің тобыңызда өте тату және еңбекқор балалар бар екенін білемін. Менің кітаптарыма көмектесуіңізді сұраймын"
- Балалар, кітаптар неге осылай болды деп ойлайсыңдар?
Ауру кітаптарға қалай көмектесе аламыз?
- Балалар мен сендерге науқастарға арналған топта аурухана ашуды ұсынамын. Біз қазір кітаптарды емдейміз. Жақсы балалар оларды ұзақ оқуы үшін. Сіз келісесіз бе?
- Мен кітап дәрігері боламын, ал сен менің көмекшімсің.(балалар мен тәрбиеші қалпақ киеді)
- Бірақ біз кітаптарды емдеуге кіріспес бұрын, ойын ойнаймыз.
Дене шынықтыру минуты
Ойын: "мүмкін және мүмкін емес"
Мұғалім поэтикалық жолдарды оқиды, ал балалар "ИӘ" деп жауап береді және "Жоқ" болса, қолдарын шапалақтайды - аяқтарын таптайды.
Кітап ең жақсы дос
Мұны айналадағылардың бәрі біледі (иә)
Кітапты оқуға болады (иә)
Қолдар лас парақ (жоқ)
Егер сурет ұнаса
Оны ортасынан жыртыңыз (жоқ)
Кітапты абайлап ұстаңыз,
Оған бетбелгі қойыңыз (иә)
Слайдтан кітапқа мініңіз,
Содан кейін аюды ұсынамыз ба? (жоқ)
Қолыңызға қалам алыңыз
Беттерге жазыңыз (жоқ)
Кітапты суға тастамаңыз
Сақ болыңыз және құрметтеңіз (иә)
- Бірақ ауру кітаптарды емдеу үшін олардың не ауыратынын білу керек. Кітаптың қалай жұмыс істейтінін еске түсірейік.
Бірінші мұқаба-кітапты зақымданудан қорғайды және оған талғампаз көрініс береді. Ол кітаптың авторы кім екенін, қалай аталатынын айтады.
Екіншісі-беттер оларда кітаптың мәтіні басылған. Беттер неғұрлым көп болса, кітап соғұрлым қалың болады.
Үшінші суреттер, кітаптардағы суреттер иллюстрациялар деп те аталады. Иллюстрациялары бар кітапты оқу қызықтырақ.
Төртінші омыртқа-кітаптың негізгі бөлігі. Ол кітаптың барлық беттері мен мұқабасын біріктіреді.
- Сонымен кітаптар қандай бөліктерден тұрады?
- Енді біздің кітаптарды диагноз қою арқылы емдеудің уақыты келді.
Егер кітап ауырып қалса, беттер түсіп қалды,
Оны әрдайым "Книжкина ауруханасы"емдейді.
Мұғалім әр үстелде кітаптарды "жөндеуге" арналған жабдық бар екенін түсіндіреді, балалар оны тізімдейді. Төрт адамнан тұратын балалар кімнің не істейтінін алдын-ала келісіп, үстелдерге отырады (қағаз жолақтарын бүгіңіз, жолақтарды кесіңіз, жолақты желіммен жағыңыз, жолақты кітапқа жабыстырыңыз).
Жұмыс барысында мұғалім әр балаға жақындайды, бірге жұмыс істеу жұмысты тезірек және өте жақсы орындауға көмектесетініне назар аударады.
III кезең-қорытындылау
- Балалар, бізде қандай әдемі кітаптар бар екенін көрейік.
(Балалар өлең оқиды)
- Балалар кітаптар кеуіп қалады, біз оларды Витиге жібереміз. Біз оған хат жазамыз, онда біз сізге кітаптарды қалай өңдеу керектігін және егер ол ауырып қалса, оны қалай емдеуге болатынын егжей-тегжейлі айтып береміз.
Ауру кітаптарды біз әрқашан емдей аламыз, өйткені қазір біздің топта кітаптарға арналған аурухана бар.