Управление образования                                                                       Акмолинской области        ГККП «Ясли-сад «Құлыншақ»      станции Анар при отделе образования     по Аршалынскому району управления образования Акмолинской области»
                                                                                                              «Ақмола облысы білім басқармасының                                          Аршалы ауданы бойынша білім бөлімінің                       жаңындағы Анар станциясының                                      «Құлыншақ» бөбекжайы» мемелкеттік коммуналдық қазыналық кәсіпорны                                       

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Мектепалды даярлық тобының ата-аналар жиналысы «Оқу жылының басталуы – балабақшаның, ата-ананың, оның оқушыларының өміріндегі жаңа кезеңнің басы».

13.10.2025

Мектепалды даярлық тобының ата-аналар жиналысы

«Оқу жылының басталуы – балабақшаның, ата-ананың, оның оқушыларының өміріндегі жаңа кезеңнің басы».

Мақсаты: жаңа оқу жылына өзара әрекеттесу перспективаларын модельдеу.

Мақсаттары:

1. 5-6 жастағы балалардың жас ерекшеліктерін зерттеу;

2. Ата-аналарды оқу-тәрбие жұмысының мақсаттарымен және ерекшеліктерімен, сондай-ақ мектепке дейінгі мекеменің жаңа оқу жылындағы міндеттерімен таныстыру;

3. Ата-аналардың өз оқу-тәрбие іс-әрекеттерін талдау, оларға сыни тұрғыдан баға беру, олардың педагогикалық кемшіліктері мен қате есептеулерінің себептерін анықтау дағдыларын дамыту.

Жиналыс тәртібі

Мұғалім: Қайырлы кеш, құрметті ата-аналар! Сіздерді біздің жайлы залда көргенімізге өте қуаныштымыз! Сіздерді балаларыңыздың болашақ түлектері атанғандарымен құттықтағым келеді. Біз қазір мектепалды даярлық тобымыз. Бұл жаста балалар жуу, киіну, жуыну, тамақтану, тазалау процестерін жақсы меңгерген. Олар осы процестерге қажетті құралдарды біледі және пайдаланады: сабын, сүлгі, орамал, майлық және ас құралдары. Мәдени-гигиеналық дағдыларды меңгергендігі сонша, оларды рөлдік ойындарға оңай ауыстырады.

Құрметті әріптестер, мен сізді неге олай атадым деп ойлайсыз? Дұрыс, өйткені мұнда жиналғандар бәріміз сіздің балаларыңыздың тәрбиешілеріміз. Бүгін біздің алғашқы кездесуіміз, мен сіздерді біздің топтың өміріне қысқаша енгізгім келеді.

 

Қазіргі заманда бізге жылы сөз, іс-әрекет, іс жетіспейді. Таңертең балалармен «Жақсы сөз» ойынын ойнаймыз. Қол ұстасып, жылы сөздермен немесе тілектермен амандасуды ұсынамын.

Біздің компания жаңа мүшелерді қабылдады. Олармен танысайық.

Ата-аналармен таныстыру

Ата-аналарды мектепке дейінгі мекеменің жаңа оқу жылындағы мақсаты мен міндеттерімен таныстыру.

«Гүлдер» мектепалды даярлық тобында оқу үдерісі Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2018 жылғы 31 қазандағы No 604 қаулысымен бекітілген Қазақстан Республикасының Мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты негізінде жүзеге асырылады.Оқу бағдарламасын жасау кезінде де 2025-2026 жылдарға арналған нұсқаулық-әдістемелік хатты басшылыққа аламыз.

«Гүлдер» тобы «Мектепке дейінгі балаларды тәрбиелеу мен тәрбиелеудің үлгілік оқу жоспары» (Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 12 тамыздағы No 499 бұйрығы) негізінде оқу үдерісін жүзеге асырады.

Оқу бағдарламасы үлгілік оқу бағдарламасы негізінде құрастырылған.

Мектепалды даярлық тобында (5-6 жас) бағдарламаға 20 сағаттық ұйымдастырылған оқу әрекеті кіреді. Сабақтар 25-30 минутқа созылады. Жұмыс көлемі шекті рұқсат етілген шектен аспайды және Мемлекеттік стандарт талаптарына сәйкес келеді.

Оқу-тәрбие мақсаттарын жүзеге асыру үшін барлық пәндер мен сәйкес жас топтары бойынша әдістемелік әдебиеттер пайдаланылады.

Құрметті ата-аналар, біз сіздерге біздің топтың күнделікті тәртібі туралы тағы бір рет еске саламыз және оны сақтауларыңызды сұраймыз.

Биылдан бастап таңғы жаттығулар музыкалық залда немесе тренажер залында таңғы 8:45-9:00 аралығында өтеді, сондықтан балаларыңызды таңғы 8:30-ға дейін әкеліңіз. Сіздің балаңыздың бір күнге физикалық және эмоционалдық дайындығы осы жаттығуларға байланысты. Егер кешігіп жатсаңыз, келесі жолы балаңызды ертерек әкеліңіз. Содан кейін біз күнделікті әрекеттерімізді (сабақтарды) және таңғы асымызды бастаймыз. Біздің сабақтарымыз әрқайсысы 25-30 минуттан тұрады. Биыл біз дене шынықтыру сабағын жалғастырамыз: аптасына үш рет жаттығу залында. Ол үшін балаларға спорттық киімдер мен балет аяқ киімдері қажет болады.

Енді ата-аналарға ой қозғап, кішкентай бала болайық, көркем әдебиет туралы білімдеріңді сынап көрейік. Сонымен, бастайық.

ӘЗІЛДІ ВИКТИНКА

1. Орыс халық ертегісінің қай кейіпкері тоқаш болған? (Колобок)

2. Ауыл шаруашылығы өнімі болған орыс халық ертегісінің кейіпкерін ата? (Шалқан).

3. «Екі бастың басы артық?» деген сөз қай ертегі кейіпкеріне ерекше ұнаған? (Змей Горыныч)

4. Қандай орыс халық ертегісі тұрғын үй мәселесін, немесе ересектер сөзімен айтқанда, тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық мәселелерін қарастырады? (Теремок)

5. Қай орыс халқының ертегісінде ағайын қарындасына бағынбай, санитарлық-гигиеналық ережелерді бір рет бұзып, оның құнын өтейді? (Әпкесі Алёнушка және ағасы Иванушка).

6. Біліксіз жұмыс істеп, пеш тазалап, үй жинаған француз ертегісінің кейіпкерін ата. Бұған оның лақап аты қандай болды? (Золушка). 7. Бас киімінен лақап атын алған француз ертегісінің кейіпкерін ата? (Қызыл телпек).

8. Француз ертегісінің қай кейіпкері аяқ киімді қатты жақсы көретін және оған қандай лақап ат қойған? (Етік киген ірің).

9. Баба Яга минометпен ұшқанда қандай энергия түрін пайдаланды? (Зұлым рухтар).

10. Әйгілі ертегі кейіпкерін атаңыз (ертегінің авторы орыс ақыны) соңында ми жарақатын алып, сөйлеу қабілетінен айырылып, есінен танып қалады. (Дін қызметкері, А.С. Пушкиннің «Дін және оның жұмысшысы Балда туралы әңгімесінде»)

Бірінші шертуде

Діни қызметкер төбеге секірді.

Екінші рет басқанда

Діни қызметкердің тілін жоғалтты.

Және үшінші рет басқанда

Қарт есінен танып қалды.

Табиғаттың таңғажайып әлемі. Ол баланы дыбыстар мен иістердің теңізі, мыңдаған түрлі құпиялар мен құпиялармен қарсы алады. Қымбатты ата-аналар, балаларды қоршап тұрған нәрселерді мұқият қарастыруға, олардың табиғатпен танысуын қуанышқа айналдыруға бірге тырысайық.

Викторина: «Тірі және жансыз табиғат»

1. Қандай гүлдер адамдардың атымен аталады? (Лалагүл, жүгері гүлі, раушан гүлі, Иван да Марья...)

2. Қай шөптің аты қай жерде өсетінін айтады? (Плантан).

3. Орман жыртқышының атымен қандай саңырауқұлақ аталған? (Шантерелла).

4. Дүние жүзіндегі ең үлкен құс? (түйеқұс)

5. Қоян тұқымдасын ата - (Қоян, ана қоян, қоян)

6. Ең биік шөп қандай? (Бамбук).

7. Қоянның үйі қалай аталады? - (Қоянның үйі жоқ, ол бұталардың немесе тамырлардың астында ұйықтайды)

8. Қоян қысқа қалай дайындалады? - (Қоян қыста қор жасамайды. Күзде сұр пальтосын ақ пальтоға ауыстырады.)

9. Түлкі қайда ұйықтайды? - (шұңқырда)

10. Қыста қасымызда қалатын құстарды қандай сөз деп атаймыз? (қыстау)

11. Тірі организмдер қалай өседі?

12. Жұмыртқа - балапан - құс. Жұмыртқа - бақа - бақа.

13. Жәндік – «орман тәртіпті». (құмырсқа)

14. Саңырауқұлақ тамыры (мицелия)

15. Бірде сына, бірде құймақ, Түнде аспанда бір. (ай)

16. Кімнің құлағы аяғында? (шегіртке)

17. Кімнің тарағы бар, бірақ тарамайды? (әтеш)

18. Құстарды не қорқытады: аштық па әлде суық па? (аштық)

19. Қай ағаш қайың сияқты тәтті шырын шығарады? (үйеңкі)

- Енді біз сіздерге жаттаудың кең таралған түрін ұсынамыз. Әр ата-ана өз картасында не жазылғанын кезекпен оқиды. Сонымен, мұнда сіз тыңдап қана қоймайсыз, сонымен қатар оқисыз және айтасыз.

Біздің жастағы балалардың физикалық және психикалық жас ерекшеліктері. (Карточкалар)

1. Бұл жаста басқаларға қарағанда балалар ертегі тыңдағанды ​​ұнатады.

2. Өмірінің алтыншы жылындағы мектеп жасына дейінгі баланың белсенділігі жоғары.

3. Дәл алты жасында балалар мұғалімге біреудің дұрыс емес нәрсе жасап жатқаны немесе белгілі бір талапты орындамағаны туралы шағымдана бастайды.

4. 5-6 жаста баланың өсуі баяулайды, жылына орта есеппен 5 см.

5. Сондай-ақ балаларға аз физикалық күш салуды қажет ететін қарапайым үй шаруаларын (мысалы, кілемді сору немесе еденді сүрту) тапсыруға болады. Олар сізден аз табысқа жетсе де, олар бір уақытта жұмыс дағдыларын игеріп, физикалық тұрғыдан дамып жатыр. 7. Ата-ананың 4-5 жасында бала тәрбиесіндегі кемшіліктер бірте-бірте тамыр тартып, мінездің тұрақты жағымсыз қасиеттеріне айнала бастайтынын ескерген жөн.

8. Балаларда үлкендердің құрметіне деген қажеттілік қалыптасады, олар үшін мақтау өте маңызды болады. Бұл сынға деген сезімталдықты арттырады.

9. Құрбыларымен қарым-қатынас таңдамалы сипатқа ие болып, тұрақты ойыншылар пайда болады. Көшбасшылар топ болып шыға бастайды.

10. 5-6 жастағы балаларды мінез-құлық ережелерін сақтауға үйрету үшін не рұқсат етілгенін, нені рұқсат етпейтінін және не істеу керектігін жай ғана түсіндіріп беру жеткіліксіз; оларды тиісті мінез-құлыққа үнемі үйрету керек. Дағдылар мен дағдыларды құрайтын күрделі байланыс жүйелері қайталанатын, барған сайын күрделі материал арқылы біртіндеп нығайтылуы маңызды.

 

- Балаңыз туралы осыны білгіңіз келді ме?

Ал ата-аналар комитетінің сенімді қолдауынсыз алдағы оқу жылына қалай кірісуге болады?!

Мен топ үшін ата-аналар комитетін таңдауды ұсынамын, ол біздің барлық бірлескен жобаларымызды, кештер мен іс-шараларды ұйымдастыру үшін мұғалімдермен бірге жұмыс істейді.

Ата-аналар комитетін таңдау

Кез келген ұжымда түсіністік, жақсы қарым-қатынас, өзара қолдау және сыйластық маңызды. Балалар мен ата-аналар, балалар мен мұғалімдер, мұғалімдер мен ата-аналар арасындағы үйлесімді қарым-қатынастар өзара төзімділік пен ымыраға келуді талап етеді.

Әртүрлі.

1. Жаңа жылға дайындық

2. Жаяу тур (жылы киім, қолғап, т.б.)

3. Сыртқы жабдықтар (қар күректері)

4. Топты безендіру

5. Өтініштер, сертификаттар.

Сөз соңында жүрекшелерге жаңа оқу жылында балаңыздың тілегін жазып, тілек ағашына жапсыруыңызды өтінемін.

 

«Тілек» жаттығуы

Ата-аналар шеңберге тұрады, ал мұғалім домбыраны айналдырады.

Ролл, бақытты домбыра,

Тез, тез, қолдан қолға.

Кімде бақытты домбыра болса,

Бізге олардың тілектерін немесе тілектерін айтады.

 

Сізге барлық жақсылық!

Келесі жолы болғанша!

Просмотров: 58


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст