Управление образования                                                                       Акмолинской области        ГККП «Ясли-сад «Құлыншақ»      станции Анар при отделе образования     по Аршалынскому району управления образования Акмолинской области»
                                                                                                              «Ақмола облысы білім басқармасының                                          Аршалы ауданы бойынша білім бөлімінің                       жаңындағы Анар станциясының                                      «Құлыншақ» бөбекжайы» мемелкеттік коммуналдық қазыналық кәсіпорны                                       

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

"Көлдегі Аққулар"

19.04.2024

"Көлдегі Аққулар"

 Бағдарламалық тапсырмалар: Суда жүзетін құстар туралы білімді кеңейту. Балаларды пластилинмен жұмыс істеуге үйретуді жалғастыру, құс денесінің бөліктерінің мөлшері мен пропорцияларын және әртүрлі қозғалыстарды беру. Кескіннің экспрессивтілігін жасау үшін модельдеу техникасын жетілдіру. Пішін мен композиция сезімін дамыту. Құстарға ұқыпты қарауға тәрбиелеу. Материалдар мен жабдықтар: Картон, пластилин, пластилин тақтасы, пышақ. Ылғал майлықтар. Мұғалімде Аққулар бейнеленген фотосуреттер немесе иллюстрациялар бар алдын ала жұмыс: Суда жүзетін құстар туралы әңгімелер, олар туралы өлеңдер мен ертегілерді оқу, иллюстрацияларды қарау. Аққудың адалдығы туралы әңгіме.

Қуаныш шеңбері:

 Мен саған жүгінемін, досым!

Бізбен бірге шеңберге тұрыңыз.

 Қуаныш пен жылуды сезініңіз,

 Достарым екеуміз бәріміз жақсы!

Балалар бізде қазір жылдың қай мезгілі бар?(Балалардың жауаптары)

Сіз көктемнің қандай белгілерін білесіз? ?(Балалардың жауаптары)

Жарайсыңдар балалар бәрін дұрыс атады.

Ваня белгіні атады-жылы елдерден құстардың оралуы.Сіз қайтып келе жатқан құстарды тізімдедіңіз, бірақ бір құсты атаған жоқсыз , бірақ қайсысын болжайсыз.

Жұмбақтар.

Мақтаншақ құс,

Судан қорықпайды,

Өте жақсы,

Екі ұқсас,

Жауап беру деген не!

Бұл ақ (аққу).

***

Бұл құс бәріне белгілі,

Ол Ұсқынсыз үйрек болды.

Ия және ертегі қызықты,

Мен оны ұмытып кеткенім өкінішті.

***

Күн жүзіп бара жатқандай,

Мойын иілу,

Тұмсығымен су жиналады,

Жақсы ұшады!

Жауап: (Аққу)

Оны планетада әдемі кездестірмеңіз,

Ол керемет арманнан шыққан сияқты,

Аққулардың түрі-көзге қуаныш ретінде,

Олар суда тегіс жүзген кезде,

Олардың тыныш, жағымды қар түсі

Олар өзенді де, тоғанды да безендіреді.

Күшті, жарқын, нәзік құстар,

олар адамдарда үлкен құрметке ие,

Тек аққу суға отырады,

Оған барлық көзқарас тезірек аударылады.

Балалар, сіз барлық жұмбақтарды таптыңыз, өлеңді тыңдадыңыз.

Енді сұрақтарға жауап беріңіз (мұғалім балалардың болжамдарына түсініктеме береді)

- Аққулар қандай түсті деп ойлайсыз (қара және ақ).

- Олар қайда тұрады? (Ерте көктемде, су қоймалары мұз жамылғысынан енді ғана босатыла бастаған кезде, Аққулар жылы елдерден отанына оралады.)

- Үлкен немесе кішкентай ересек аққу? (Суда жүзетін құстардың ішінде Аққулар ең үлкені. Олардың қанаттары екі метрге жетеді, ал салмағы он бес келіге жетуі мүмкін. Бірақ мұндай үлкен салмаққа қарамастан, Аққулар ауада өте жақсы ұсталады және маусымдық көші-қон кезінде мыңдаған шақырым ұшады.)

- Аққулар не жейді? (Бұл патша құстары әдетте құрлықта да, суда да алатын шөптесін өсімдіктермен қоректенеді. Олардың ұзын мойны су қоймаларының түбінен тамақ алуға көмектеседі. Әр түрлі шөптерден басқа, Аққулар жәндіктердің личинкаларын, сондай-ақ ұсақ шаян тәрізділер мен моллюскаларды жейді.)

Педагог:

Бүгін біз бүгін 2 санына ұқсас құсты мүсіндейміз.

Бұл кім?

Бұл өте әдемі және керемет ұзын мойынды құс-аққу.

Қараңызшы, сіздің үстелдеріңізде пластилин бар (әр түрлі түсті).

Біз свами алдымен көлді, содан кейін аққуларды соқыр етеміз.

Сіздің алдыңыздағы тақтада ақ қауырсындары бар Аққулар бейнеленген суреттер бар. Аққулар көлде жүзеді, бірақ әртүрлі жолдармен қозғалады. Бұл жағдайда мойынның позициясы ғана өзгереді: міне, ол алға қарай созылады. Міне, мойын қисық-құс оның шағылысына таң қалады. Енді сіздің композицияларыңызда Аққулар не істейтіні туралы ойланыңыз.
Жұмысты бастамас бұрын қолды зарядтаңыз:

Үй

Мен үй салғым келеді,

(Қолдарыңызды үйге бүктеп, басыңыздан жоғары көтеріңіз)

Онда терезе болуы үшін,

(Екі қолдың саусақтарын шеңберге қосыңыз)

Үйдің есігі болуы үшін,

(Алақандар тігінен біріктіріледі)

Жақын жерде қарағай өседі.

(Бір қолды жоғары көтеріп, саусақтарды "жайыңыз")

Қоршау айналасында тұруы үшін,

Ит қақпаны күзетіп тұрды,

(Біз қолымызды құлыпқа қосып, алдымызда шеңбер жасаймыз)

Күн болды, жаңбыр жауды,

(Алдымен қолымызды жоғары көтеріңіз, саусақтарыңыз "жайылған". Содан кейін біз саусақтарымызды төмен түсіреміз, "шайқау" қимылдарын жасаймыз)

Ал бақшадағы қызғалдақ гүлдеді!

(Біз алақанымызды біріктіріп, саусақтарымызды баяу ашамыз - "қызғалдақ бүршігі")

 ұғалім композицияны аққулармен орындауды ұсынады. Балалармен бірге құстың құрылымын талқылайды: сопақша Магистраль, үшбұрышты тұмсығы бар кішкентай дөңгелек басы бар ұзын иілген мойын. Ақ аққумен жұптасқанда қара қауырсынды аққу болуы мүмкін екенін түсіндіріңіз.

 Алдымен мұғалім көлді қалай жасау керектігін, содан кейін аққуды қалай мүсіндеу керектігін көрсетеді. (Көл көк пластилинді картонға созып, шұжықты жайып , турникетке бұрап, мойын мен құйрықты шымшу арқылы қалдырып, тұмсық пен көзді толықтырады).

Содан кейін балалар жұмысқа кіріседі. (Модельдеу процесінде мұғалім қажет болған жағдайда жеке көмек көрсетеді.)

Просмотров: 1920


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст