Барлық топтағы балаларға арналған "Қауіпсіз жаз" ойын-сауық сценарийі
Мақсаты: балалардың табиғатта, көшеде қауіпсіз мінез-құлқының негіздерін қалыптастыруды жалғастыру.
Тапсырмалар:
1. Адам мен қоршаған әлем үшін қауіпті жағдайларға сақтықпен және сақтықпен қарауды қалыптастыру, олардағы мінез-құлық тәсілдерін бекіту; Жол қозғалысы қауіпсіздігі ережелері туралы қарапайым идеялар.
2. Мектеп жасына дейінгі балалардың есте сақтау қабілетін, зейінін, байқағыштығын, моторикасын дамыту; қоршаған әлемді жағымды эмоционалды-сезімтал қабылдауды қалыптастыру.
3. Көшедегі мінез-құлық мәдениетін, денсаулығыңызға ұқыпты қарауды, өзін-өзі сақтау сезімін тәрбиелеу.
Жабдық:
- 2 Конус, 2 құрсау, 2-3 шырша, "өзен", 3 саңырауқұлақ, 2 телефон, 2 орындық, бағдаршам сигналдары - қызыл, сары, жасыл шеңберлер, таяқша, 2 Машина.
Бос уақыт барысы:
"Бөріқарақат" Фонограммасы
Жетекші: Балалар бүгін біз қауіпсіздік елі бойынша жорыққа шығамыз. Қалайсыз ба?
Неге жүгіріп келеді: О, О, сен мені өзіңмен бірге алып кетуді ұмытып кеттің бе?
Жетекші: балалар, бұл кім?
Неге: мен қызықпын неге, Сәлеметсіз бе! (Балалардың жауаптары)
Неге: ал сіз мені неге осылай атағанын білесіз бе? (Балалардың жауаптары).
Неліктен: Иә, мен әртүрлі сұрақтар қойғанды ұнатамын: шөп неге жасыл? Неліктен күн жарқырайды? Неліктен көліктер жүреді? Ал неге…
Жетекші: күте тұрыңыз, күте тұрыңыз! Біз сізді көргенімізге өте қуаныштымыз, бізбен бірге серуендегіңіз келе ме?
Неге: бұл не-жорық? (Балалардың жауаптары).
Жетекші: жаяу серуендеу, неге, балалар мен ересектер бірге орманға, шалғынға немесе өзенге сияқты ұзақ серуендеуге барады.
Неге: Иә, Иә, Мен шынымен қалаймын. Мен серуендегенді жақсы көремін.
Жетекші: ал сіз жаяу жүруге дайынсыз ба?
Неге: иә дайын!
Жетекші: сіздің бас киіміңіз қайда. Жаяу серуендеуге шыққанда, бас киімнің басында болуы керек.
-Ал, балалар, оған не үшін екенін айт? ("Күн соққысы болмас үшін").
Жетекші: балалар, сіз кемпингтегі негізгі ережені білесіз бе? Жаяу серуендеу кезінде сіз бағыттаушы үшін бірге жүруіңіз керек, артта қалмаңыз және ешқайда алаңдамаңыз. Сіз жәндіктер мен жануарларға қол тигізе алмайсыз, бейтаныс жидектер мен саңырауқұлақтар бар.
Неге: бәрі түсінікті, бірақ мен түсінгенімдей, біз алысқа барамыз, сондықтан мен аздап созылуды ұсынамын. Барлығын шеңберге тұрыңыз.
1. Жылыту:
Неліктен: алдымен паровозбен жүрейік. Өз орындарыңызды алыңыз, бәрін шеңберге тұрыңыз.
( Фонограмма: Тики - таки локомотиві)
"ОРМАН" АЯЛДАМАСЫ.
Жетекші: "Орман" Аялдамасы. Діңгектеріңізде (орындықтар)орын алыңыз
Қараңызшы, бұл орман, бірақ бұл өзен.
Неге: Ура, өзен! Мен барамын, шомыламын!
Жетекші: Тоқта! Бейтаныс жерде шомылуға болмайды!
Неге: неге? Балалардың жауаптары
Жетекші: өзенде әртүрлі дрифтвуд, шыны, металл болуы мүмкін, олар қатты жарақат алуы мүмкін. Біз тек арнайы жабдықталған жағажайларда шомыламыз.
"Жағаға жүзу" эстафеталық ойынын ойнайық
Ережелер: бірінші қатысушы шомылу шеңберін киеді (құрсаулар, жүгіреді, оны қолдарымен ұстап, конусқа дейін ұстап, оны орап, артқа оралып, шеңберді команданың келесі мүшесіне береді. Бірінші өткелді аяқтайтын команда жеңеді.
Неге: (ағаштың астынан саңырауқұлақ табады) о, Мен қандай әдемі саңырауқұлақ тапқанымды қараңыз! Ал оның дәмін татып көрейік, мүмкін біз жидектерді табамыз, жейміз бе? (жалау)
Жетекші: сен не, сен не! Балалар, мұны істеуге бола ма? Балалардың жауаптары.
Жетекші: сіз саңырауқұлақтарды сынап көре алмайсыз, тіпті оларды қолыңызбен жұлып ала алмайсыз, өйткені саңырауқұлақтар улы, ал улы жидектер өте көп. Ересектердің рұқсатынсыз ешқандай жидек жеуге болмайды, өйткені ең әдемі жидектер мен саңырауқұлақтар улы болуы мүмкін.
Жетекші: "саңырауқұлақты жіберіңіз" ойынын жақсы ойнайық. Барлығын шеңберге тұрыңыз.
Неге: музыкамен сіз саңырауқұлақтарды шеңбер бойымен өткізесіз, музыка тоқтағаннан кейін, саңырауқұлақтары бар адамдар шеңберге шығып, оны жасайды
Жетекші: олар аздап ойнады, демалды, қалаға оралу уақыты келді.
Неге: біз орманнан кетуге дайындалып жатқанда, жорықты еске алу үшін бірдеңе алайық. Мысалы, біз тиінді немесе қатені немесе көбелекті ұстаймыз, олар бізбен бірге өмір сүреді.
Жетекші: жоқ, жануарлар мен жәндіктерді аулауға болмайды!
Неге: Неге? Балалардың жауаптары.
Жетекші: дұрыс, балалар, барлық тұрғындар орманда жақсы, өйткені бұл олардың туған үйі, ал тұтқында олар өлуі мүмкін. Сонымен қатар, олар сізден қорғанып, тістей алады, бұл ауырады, кейде өмірге қауіп төндіреді! Неге: сосын от жағайық, бұл өте әдемі!
Жетекші: балалар, сіз балаларға сіріңкемен ойнай аласыз ба? Балалардың жауаптары.
Жетекші: балалар, сіз өрт сөндірушілерді қалай шақыруға болатынын білесіз бе? Балалардың жауаптары.
Сіз өрт туралы естідіңіз бе –
Жақында бұл туралы сигнал беріңіз!
Әр азамат есінде болсын
Өрт нөмірі: "01"
Жетекші: міне, біз қазір құтқару нөмірін қалай есте сақтағаныңызды көреміз.
"ӨРТ СӨНДІРУШІЛЕРДІ ШАҚЫРУ"ЭСТАФЕТАЛЫҚ ОЙЫНЫ
Ережелер: өрт сөндірушілерді телефон арқылы жедел шақыру керек. Мұны істеу үшін телефонға тез жетіп, телефонды көтеріп, "01" нөмірін дауыстап айтыңыз және эстафетаны команданың келесі ойыншысына тапсырып, кері жүгіріңіз. Неге: жарайды, мен бәрін түсіндім! Содан кейін біз балабақшаға қайта бардық. Барлығын шеңберге тұрыңыз.
Біз бір-бірімізден кейін өріс пен жасыл шалғынмен жүреміз (қадам)
Бір-екі, бір-екі, (Біз еңкейіп, тұрамыз)
Міне, қайың, міне шөп (аяқтың ұшымен тұру, отыру)
Міне, шабындық, міне, шалшық, (орнында жүру)
Көңілді жүр, досым!
Жетекші: қараңдаршы, балалар, біз қалаға келдік.
Неге: серуендеуді ұнататындардың барлығына,
Барлығына ерекшелік жоқ,
Есте сақтау керек, білу керек
Қозғалыс ережелері!
Бағанаға үш көз ілулі,
Біз оны бірден білдік.
Әр көз жанған кезде,
Бізге командалар айтады:
Кім қайда бара алады,
Кім барады, кім тұрады.
Жетекші: егер жарық қызыл түспен жанса
Демек, ...қозғалу қауіпті
Жарық жасыл дейді
"Жаяу жүргіншілерге жол ашық!»
Жетекші: Бұл не Балалар? (Бағдаршам)
Неге: бағдаршамның сигналдарын есте сақтауды жеңілдету үшін "бағдаршам"ойынын ойнайық.
Ережелер: мен қызыл, сары, жасыл шеңберлерді кезекпен көтеремін. Мен қызыл шеңберді көтергенде – сіз тұрасыз, сары – секіріңіз, егер мен жасыл шеңберді көтерсем-орнында жүріңіз. ("Бағдаршам" Фонограммасы)
Жетекші: дабыл болмас үшін кенеттен апат болған жоқ
Ол әрқашан жолдағы тәртіпті қорғайды! Бұл кім? (Жол полициясының инспекторы)
Енді біз" инспектордың таяқшасы"ойынын ойнаймыз
Барлық балалар шеңбер құрайды. Музыка аяқталғаннан кейін олар таяқшаны музыкаға қолдарынан қолына береді, оның қолында таяқша бар, ол кез-келген жол белгісін атайды, егер ол ойыннан шықпаса, шеңбер тарылады. Қатысушысы жеңген команда жеңеді.
Неге: қандай жақсы! Сіз жұмбақтарды жақсы көресіз бе? Болжауға тырысыңыз ба?
Жұмбақтар:
1. Ұшпайды, бірақужылдайды,
Қоңыз көшеде жүгіреді.
Және қоңыздың көзінде жанады
Екі жылтыр шам. (Көлік)
2. Таңертең ол ұйықтамайды,
Мен шынымен жұмыс істегім келеді.
Көп бал әкелді
Жұмысшы (ара)
3. Төрт аяқты мықты адам
Резеңке етік киген
Дүкеннен тікелей
Бізге фортепианоны айналдырды. (Жүк көлігі)
4. Бұл кішкентай зұлым
Қорқынышты жануар қорқынышты.
Бұтақтарда, орманда тұрады.
Шық емес, ол қан ішеді.
Нағыз паразит,
Және энцефалитті алып жүреді.
Сыртқы түрі қорқынышты және қорқынышты!
Сақ болыңыз! Бұл – (кене).
5. Ашық таңертең жол бойында
Шөпте шық жарқырайды,
Жол бойында аяқтарын бұраңыз
Екі Көңілді доңғалақ.
Жұмбақтың жауабы бар:
Бұл менің ... (велосипед)
6. Құйрығы қабыршақты жорғалаушы,
Өлімге әкелетін улы сәттілік
Және ол бізге қатты ысқырады:
"Мен тістеймін! Қол тигізбеңіз!"(жылан)
7. Полка нүктелі қызыл қалпақшалар
Саңырауқұлақтар жақсы емес.
Олар: "кет!
Бізді себетке салмаңыз!"(Аманита)
8. Керемет ұзын үй,
Онда жолаушылар көп.
Резеңке аяқ киім киеді
Және бензинмен қоректенеді. (Автобус)
9. Мен сиренамен өртке асығамын,
Мен суды көбікпен алып жүремін.
Біз бірден от пен жылуды сөндіреміз
Біз жебелер сияқты тез жүреміз. (өрт сөндіру машинасы)
Жетекші: жол ережелерін қалай есте сақтағаныңызды тексеру үшін "жүргізушілер"эстафеталық ойынын ойнайық
Ережелер: сіз машинаны" басқарып " кедергілерді айналып өтіп, эстафетаны тапсыруыңыз керек. Кімнің командасы тезірек аяқтайды, сонымен бірге жол қозғалысын бұзбайды, ол жеңді.
("Тоқтату" Фонограммасы)
Ойын нәтижелері шығарылады.
Жетекші: Назар аударыңыз, "қателік" паровозы жіберіледі, барлығы өз орындарын алады. (шеңберге тұрыңыз).
"Тики-таки локомотиві" фонограммасы естіледі
Жетекші: "балабақша" аялдамасы. Біздің сапарымыз аяқталды. Сіз батыл, епті, белсенді және өте тату болдыңыз.
Неге: мені кемпингке апарғаныңыз үшін Рахмет балалар! Мен көп нәрсені түсіндім және білдім, бірақ үйге баратын кез келді. Қош бол, балалар.
Жүргізуші: Балалар, сендерге жорық ұнады ма?
Ал бүгін ұйқыдан кейін сіз біздің жорықта есте қалатын нәрсені саласыз, үлкен көрме жасаймыз және оны "қауіпсіз жаз"деп атаймыз.