"Шариктер мен кубиктер. Жолаққа аппликация ".
Мақсат: Шаршының жаңа пішінімен таныстыру.
Тапсырмалар:
1. Үлгі бойынша жұмыс істеуге үйрету
2. Шаршыны және шеңберді салыстыруды олардың айырмашылықтарын атауға үйрету.
3. Фигураларды кезекпен жапсыруға үйрету.
4. Дұрыс жапсыру амалдарын бекіту
5. Түстер білімін нақтылау.
Әдістемелік қамтамасыз ету: жолағы бар тостақ, дөңгелек және шаршы. Щеткалар, желім, майлықтар, клеенка, жұмыс үлгісі.
Сабақ барысы
Балалар тәрбиешінің қасында тұрады.
Тәрбиеші: Бүгін бізде қонақ бар. Кімнің екенін білгіңіз келе ме? Орындықтарға отырыңдар.
Тәрбиеші: бізге орманнан түлкі-апа келді. Жай ғана емес, көмек үшін. Ол орман аңдарына сыйлықтар бергісі келеді, бірақ олар тым көп, ал ол жалғыз. Түлкіге жануарларға сыйлық жасауға көмектесе аламыз ба?
Балалар: (балалардың жауабы).
Тәрбиеші: түлкіге пішіндер мен түстерді ажыратуға үйретейік бе, түлкіге сыйлықтармен көмектесейік бе? Үстелдің артына өтіңіз. Біздің үстелімізде не жатқанын мұқият қараңыздар, жануарларға әдемі шарф жасаймыз ба? Мыналар (үлгіні көрсету).
Балалар (балалардың жауабы)
Тәрбиеші: сен түлкіні ұнатасың ба?
Алдыңызға ақ жолақ алыңыз. Енді 1 шеңберді жолаққа, содан кейін шаршыға және тағы бір шеңберді алыңыз. Осы фигураларды қалай орналастырғаныңыз ұнайды ма?
Балалардың жауабы.
Тәрбиеші: шарфтар дайын (оны түлкіге береді). фигуралар жолақтан түсті. Не істеу керек?
Балалар жауап береді
Тәрбиеші: дұрыс жабыстыру, енді щетканы желімге батырып, бірінші шеңберді желіммен майлаңыз.
Аң жаттығуы.
Бір - отыру, екі - секіру.
Бұл қоян жаттығуы.
Ал түлкі оянады (жұдырығымен көзін сүрту)
Ұзақ созылғанды (созылғанды) ұнатады
Міндетті түрде шешіну (аузын алақанмен жауып, шешіну)
Құйрығыңызбен бұраңыз (жамбастарыңызды бір жаққа қозғалтыңыз)
Ал қасқырдың арқасын бүгу (арқасын алға бүгу)
Және жеңіл секіру (жеңіл жоғары секіру)
Қисық табанды ая (қолдары шынтақтарда жартылай бүгілген, алақандары белден төмен жалғанған)
Аяқтарын кең жайып (иықтарының енінде аяқтарын)
Біреуі, екеуі бірге (аяқтан аяққа қадам)
Бір орында ұзақ тебіледі (дененің бір жаққа шайқалуы)
Ал кімге жаттығу аз болса, бәрін қайта бастайды.
Тәрбиеші: Демалдыңыз ба? Жұмысты жалғастырамыз.
Тәрбиеші балаларға желімді щеткаға қалай теру, оны дайындамаға жұқа қабатпен жағу және оны параққа майлықпен тығыз басу керектігін ескертеді.