"Өрт қауіпсіздігі күні"тақырыбында аға топтағы өрт қауіпсіздігі бойынша сабақ
Мақсаты: өрт қауіпсіздігі ережелері туралы білімдерін бекіту.
Тапсырмалар:
- балаларды үйде, балабақшада қауіпсіздік ережелерін сақтауға тәрбиелеу;
- өрт адамға ғана емес, сонымен бірге зиян тигізуі мүмкін деген түсінік беру, өрттің қауіптілік сезімін қалыптастыру;
- балалардың өз бетінше пайдалануға болмайтын өрт қауіпті заттар туралы түсінігін қалыптастыру;
- өрт сөндіруші мамандығы және адамға өртті сөндіруге көмектесетін техника туралы балалардың білімін бекіту;
- балаларды "01" өрт сөндірушілерді шақыру үшін телефонды пайдалануға үйрету (Нөмірді есте сақтау); өрт сөндірушілердің жұмысына қызығушылық таныту;
- өрт қауіпсіздігі бұрышымен, ескерту жүйесімен, өрт сөндіру құралдарымен, эвакуациялық жолдармен таныстыру.
Қос тілді компонент: өрт-өрт.
Сабақ барысы:
Тентек сіріңке туралы ертегіні оқу:
Бір шағын қалада сіріңке тұрды. Ол көңілді, көңілді қыз еді. Ол билегенді өте жақсы көрді, иә, сондықтан ол әлемдегі барлық нәрсені ұмытып кетті. Ол тұтанып, бірден жанып кетті. Би билеп, ол перделерге, үйдегі заттарға, ас үйге кіріп, сыртқа шықты - ағаштардың, үйлердің, бұталардың, шөптердің және жолда қалғанның бәрі. Мұның бәрі өртеніп кетті. Адамдар одан қорқады. Оған бұл өте ұнамады, өйткені оған тек адамдар ғана өмір бере алады. Өйткені, олар оны жасады. Міне, бір күні ол сіріңке жасап жатқан шеберге келіп, одан көмек сұрады. Өйткені, ол адамдарға пайда әкелгісі келді, тек зиян келтірді. Шебер жақсы ойлады және сіріңкеге көмектесуге шешім қабылдады. Мен оған жасырынып, демалуға болатын үй ойлап таптым-бұл сіріңке қорабы. Мен оны жалғыз емес, әпкелеріммен бірге қойдым. Содан бері тентек сіріңке сіріңке қорабында тұрады.
Тәрбиеші: сізге ертегі ұнады ма?
Балалар: Иә
С: сіріңке арқылы біз от жағамыз. Ал оттың қандай пайдасы бар?
Д: оттың арқасында біз тамақ дайындаймыз, үйді жылытамыз, үйлерді жарықтандырамыз.
С: ал от қандай зиян келтіреді? Өртті абайсызда өңдеуден не болуы мүмкін?
Д: отпен абайсызда жұмыс істеуден заттар, Пәтер, Үй, орман өртенуі мүмкін.
С: өрттер неден пайда болады?
D: өрттер сіріңкелермен, оттықтармен, қалған құрылғылардан, газ плиталарынан тұрады.
С: балалар қараңыз біздің топта қандай жаңа ойыншық пайда болды? (машина). Оның қалай аталатынын кім болжады? (өрт сөндіруші).
С: Сіз бұл өрт сөндіру машинасы екенін қандай белгілерден білдіңіз?
D: ол қызыл, баспалдақпен, нөмірі 01.
С: дұрыс, өрт сөндіру машинасы әрқашан қызыл болады, сондықтан оны алыстан көруге болады. Қызыл түс-дабыл түсі, от түсі. Өрт сөндіру машинасы қалай жылдам немесе баяу жүреді?
D: Жылдам.
С: неге тез?
Д: отты тезірек сөндіру керек, адамдарды құтқару керек.
С: көлік жолда келе жатқанда, ол көрініп қана қоймай, сиренаны да естиді. Сирена қалай естіледі?
Д: у-у-у, у-у-у.
С: балалар, сіз өрт сөндіру машинасының корпусында өртті сөндіруге арналған құралдар бар екенін білесіз: балта, күрек, шланг, өрт сөндіргіш және т. б., ең бастысы, өрт сөндіру машинасында әрқашан балалар болуы керек пе?
D: Су.
С: балалар, өрт неге пайда болады деп ойлайсыңдар?
Д: балалардың әртүрлі жауаптары.
С: Иә, өртті абайсызда ұстаудан көптеген өрттер бар. Өрт өте қауіпті. Ол алдымен баяу жанады, содан кейін Жалын тілдері жоғарылайды,күшейеді, жанады, ашуланады. Қиындық болмас үшін ережелерді жақсы білу керек. Енді біз оларды бірге есте сақтауға тырысамыз: сіріңке алуға болмайды, газды жағуға болмайды, розеткаға қол тигізуге болмайды және оған бөгде заттарды салуға болмайды.
С: балалар, осы ережелерді есте сақтауға тырысыңыз және өрт сөндіру машинасы сіздің үйіңізге ешқашан келмеуі үшін оларды әрқашан сақтаңыз.
Өрт сөндіру машинасы "өрт" сөзінен Ал өртті сөндіретін адамдар деп аталады өрт сөндірушілер. Өрт сөндірушілер қандай болуы керек?
Д: батыл, күшті, епті, батыл және т. б.
С: отпен күресу керек
Біз батыл және батылмыз
Біз бәрімізге өте қажет,
Біздің атымыз - өрт сөндірушілер.
Өрт сөндіру дело-мықты жігіттер үшін
Өрт сөндіру-адамдарды құтқару.
Өрт дело-батылдық пен абырой,
Өрт дело - солай болды және солай болды!
"Отқа қауіпті заттар" дидактикалық ойыны
Мақсаты: балаларды қауіпті заттардың арасынан өрттің себебі болып табылатындарды табуға үйрету. Логикалық ойлауды дамыту.
Ойын барысы:
Балаларға өрт қаупі бар заттар мен жай қауіпті заттар бейнеленген карточкалар таратылады. Мысалы: шам, темір, ұшқын, пеш,ара. Өрттің пайда болуына қауіп төндірмейтін заттың суреті бар картаны алып тастау керек.